Ik loop achter! - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Ik loop achter! - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Ik loop achter!

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

04 Mei 2015 | Australië, Perth

Jongens, het is alweer een week geleden dat mijn laatste verslag is verschenen. Ik had al wel zoiets verwacht, maar het is hoog tijd om weer wat verslagen up te daten. Dus bij deze even een korte terugblik op de afgelopen week:

Afgelopen zaterdag was het tijd voor even helemaal niks. En waar kun je het beste niks doen? Juist, op het strand. Gewapend met onze frisbee, liters water en ons Hollandse gesmeerde-boterhammen-lunchpakket zijn we met de auto naar Cottesloe beach gereden. Over de rest van de dag daar is eigenlijk niet veel te vertellen, behalve dat Pierre in plaats van spierwit, kreeftenrood naar huis kwam. Oepsie. Die kleur heeft ie wel een paar dagen gehad, maar nu is ie weer gewoon wit.

Zondag was nog weer een studiedag, gezien het de hele dag zou gaan regenen. Die voorspelling kwam helaas niet uit, maar Pierre heeft in ieder geval zijn deadline gehaald :)

Maandag heb ik Pierre meegenomen naar de Powerstation, dat hele grote verlaten elextriciteitsgebouw dat helemaal onder de graffiti zit. Dat was wel weer erg gaaf om te zien, omdat de graffiti elke keer dat je komt verandert. De middag was het wat fris en waren we niet heel erg geïnspireerd, dus hebben we inkopen gedaan voor de roadtrip die dinsdag op het programma stond, waarover in het volgende verslag meer te lezen is! :)