Mixed Dinner - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Mixed Dinner - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Mixed Dinner

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

19 November 2014 | Australië, Perth

Ik begin even met een mededeling van huishoudelijke aard: gezien mijn werkdagen vanaf nu er vrijwel hetzelfde uitzien ga ik niet meer van elke dag een verslag maken (wordt snel saai om te lezen), dus ik update nu vooral nog over nieuwe/bijzondere/spectaculaire/ingenieuze voorvallen.

Dus bij deze mijn bijzonder avond uit met Suzanne (au pair). Ik had de dag vrij en had geen intentie om iets groots te ondernemen, dus na een dag lekker relaxen en boek lezen in het park besloten Suzanne en ik om Perth centrum in te gaan om eens lekker buiten de deur te gaan eten. Leuk genoeg wist Suzanne een restaurant waar je in principe niet voor je eten hoeft te betalen, maar waar je na afloop een donatie kan maken (je bepaalt dus zelf voor welke prijs je eet). Super leuk! Er was een uitgebreid Indiaas buffet en je mocht zo vaak opscheppen als je wilde. Er loopt hier een grote rivier door Perth en we hadden bij het eten uitzicht over het water en de ondergaande zon, echt bijzonder. Ook bijzonder was de clientèle van het restaurant: alle soorten mensen zaten er door elkaar: de studenten, de backpackers, de families, de daklozen, de zakenmensen. Gewoon omdat het kan en omdat het voor iedereen toegankelijk is. Echt een bijzondere ervaring. Na afloop wilde we terug met de trein maar vergeleken met de treinservice hier begin ik de NS zowaar te missen. Treinen waren dus weer uitgevallen dus wij opnieuw op zoek naar een bus. Na wat omwegen en wat hulp van de vriendelijke Perth agenten konden we dan toch in de bus stappen en op weg naar huis. Voor herhaling vatbaar!

Dit weekend ben ik weer in Dunsborough, wel in een ander vakantiehutje (wat simpeler dan die van vorige week, misschien/waarschijnlijk zonder internet, dus mijn komende verslag komt waarschijnlijk pas na maandag).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 9739

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: