Dagje stad - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Dagje stad - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Dagje stad

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

17 November 2014 | Australië, Perth

Kort verslagje van mijn vrije dag. Vandaag nog weer even Perth centrum in geweest. Was leuk, maar wel super warm met het vele lopen. Enfin, ik zag op mijn mooie toeristische kaart een symbooltje van een kangoeroe en dus hop met de camera en de niet-busch bestendige schoenen op jacht naar kangoeroes. En jawel, ze zaten er, en nog mooier: ik kon ze aaien! Vraag me niet waarom maar ze hopten niet weg (en het waren vrij kleine kangoeroes en op het bordje stond dat ze relatief mens-vriendelijk waren). Super leuk, weer een ding van mijn bucket-list af kunnen strepen vandaag. Verder heb ik vandaag vooral veel gelopen, veel blaren gekweekt en daarom dus aan het einde van de dag op zoek gegaan naar betere hittebestendige loopschoenen. Maar dat plan is niet helemaal geslaagd: ik werd door Perthers naar een outlet gewezen en in plaats van met schoenen kwam ik met 2 super leuke nieuwe outfits naar buiten (eindelijk betaalbare winkels gevonden, soort H&M idee). Dus, volgende keer beter, maar dit was stiekem ook wel leuk. Morgen weer werken, woensdag nog een dagje vrij en donderdag weer op weg naar Dunsborough (Down South). We gaan het meemaken :)