Oh jongens ik kan nu al geen titels meer bedenken - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Oh jongens ik kan nu al geen titels meer bedenken - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Oh jongens ik kan nu al geen titels meer bedenken

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

02 November 2014 | Australië, Perth

Gisteren was een lekker rustige dag. Na het opstaan heeft Suzanne me meegenomen in de auto om hier de buurt en de omgeving te laten zien. En het goede: het strand is echt zo mooi als op google images! :D .. Wit zand, azuurblauwe zee, mooie rotsen, heerlijk. Wel is het een smal strand, veel smaller dan in Nederland, maar nog steeds meer dan genoeg ruimte voor mij en mijn handdoekje om lekker te relaxen :) .. Toen we terugkwamen zijn we naar Kings Park gewandeld, dat is het grootste park hier in de stad (daar maken ze de supergave foto's van de Perth skyline die je ziet als je op internet zoekt naar plaatjes van Perth. In het park hebben we lekker geluncht, waarna Grace thuis haar middagslaap ging houden en ik ook vrij vlot wegsukkelde. Einde van de middag kwam de oma van Grace op bezoek, super lieve vrouw die er helemaal niet uitziet als een oma, maar dat komt natuurlijk omdat Grace nog zo klein is. Ze bood me zelfs een fiets aan die bij haar in de garage staat weg te gammelen (niemand fietst hier, echt niemand), dus misschien ga ik binnenkort Perth wel verkennen op de fiets! :) Lijkt me tof in ieder geval. Komend weekend neemt ze me mee 'Down South' naar Margaret River (2,5 uur zuid van hier) waar ze een vakantiehuisje heeft, direct op het strand. Daar is het zo mogelijk nog paradijs-achtiger dan hier, dus ik ben super benieuwd. Ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen genieten van Nederland na al deze verhalen! In ieder geval heel veel liefs uit het land der kangaroes! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 9682

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: