De laatste dag: Margaret River en omstreken - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu De laatste dag: Margaret River en omstreken - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

De laatste dag: Margaret River en omstreken

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

26 Maart 2015 | Australië, Margaret River

De laatste dag (donderdag) hebben we in de omgeving van Margaret River doorgebracht. In de ochtend zijn we eerst naar de Lake Cave gegaan, een van de vele grotten die daar zijn. Het was een bijzonder mooie grot en de we hebben een hele goede rondleiding gekregen wat het ook een stuk leuker maakt. Na de grot zijn we een eindje verder gereden naar een strand (ben even de naam kwijt), maar ook dit was weer heel mooi. Het weer was eindelijk mooi genoeg om ook even te zwemmen en gewoon lekker even weer van de zon te genieten. En jawel, met dat je je tenen in het water steekt komen er nog even 2 dolfijnen voorbij gezwommen, iets waar je echt nooit aan gewend raakt :) ..

Na het strand hebben we onze spullen bijeen gezocht en hebben we koers gezet richting Perth, maar we hebben eerst nog geluncht bij een van de wijnmakerijen (die hebben ze daar een heleboel), en een spoedbezoek aan de Canal Rocks, een hele grote rotspartij die dwars de oceaan in steekt. Allemaal nog steeds helemaal leuk, maar na een week roadtrip was het ook wel weer een fijn idee om naar huis te gaan en gewoon in je eigen bed te slapen. Onderweg naar huis natuurlijk nog wel weer even een oververhitte auto gehad, maar al met al was het een vrijwel smetteloze trip! Helemaal gaaf, ontzettend genoten en absoluut de moeite waard :)