Roadtrip! - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Roadtrip! - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Roadtrip!

Blijf op de hoogte en volg Mieke

19 Maart 2015 | Australië, Perth

Goedemorgen zonnig Nederland. Even een beetje onverwachts (voor mij ook) maar vandaag gaan we beginnen aan de roadtrip down south. We vertrekken vandaag met de oto naar het zuiden (ongeveer 4,5 uur rijden) naar familie van Michael in Albany. Zij wonen op een echteAustralische boerderij, zo een met kilometers land er omheen. Hier kunnen we ook slapen en morgen gaan we helpen een stuk natuurgenied om te toveren tot natuve Australian Wildlife Reserve. Dat betekent dat er een heel stuk land is afgezet en dat er rijenmensen doorheengaanlopen met een heleboel lawaai zodat al het ongewenste dierenwezen wordt verjaagd. Als alles eruit is worden dieren zoals quokkas en possums weer teruggezet, heel tof om. Mmee te mmaken!! :) vanuit die uitvalsbasis gaan we verder nog super veel anderedingen bezoeken en bekijken , maar dan hebben jullie alvast een idee. Ik ga er natuurlijk weer een heleboel fotos en eenfilm bij maken zodat jullie allemaal mee kunnen kijken inn mijn avonturen :) we zijn er als het goed is rond woensdag weer, ik hoop dat ik in het zuiden internet heb, maar zo niet, daweten jullie waar de radiostilte vandaan komt :)