Rottnest the Movie! :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Rottnest the Movie! :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Rottnest the Movie! :)

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 Maart 2015 | Australië, Perth

Eindelijk eindelijk eindelijk. Ik heb gisteravond de laatste hand aan Rottnest de Movie gelegd en de film is af! Hij is ongeveer 15-16 minuten dus je moet er wel even een gaatje voor maken om te kijken maar het is zeker de moeite waard :) .. Ik heb hem uit praktische redenen eerst even op de mail gegooid (vooral voor jou mama zodat jij hem mee kan nemen naar oma vandaag). Maar hij komt hopelijk vandaag ook nog hier op het blog (het duurt stinkend lang om te uploaden dus het kan ook morgen zijn) maar hij komt in ieder geval in jullie mail via wetransfer.

Verder heb ik niet heel veel nieuws over afgelopen week, we hebben heel nuttige dingen voor het huis voor elkaar gekregen. Afgelopen woensdag ben ik met Luke naar een tentoonstelling van kunst beelden op het strand geweest, maar het was allemaal moderne kunst en gewoon een pot nat. Niks an. Maar goed dat het gratis toegang was en het strand hier in Perth is sowieso altijd leuk om te zijn. Het was voor vandaag het plan om nog een dagtripje naar Rottnest te maken, maar voor degene die het weer in Australië een beetje volgt: er komt morgen een cycloon over. De cycloon heet Olwyn en komt vanuit het noorden over ons heen. We gaan er vanavond al mee te maken krijgen, daarom gaan we niet met de boot weg. Zaterdag is de piek en er wordt zware storm en heftige regen verwacht (het gebeurt hier vaker, dus niemand in Perth ligt er echt wakker van, maar toch).

Het is voor zaterdag ook de bedoeling dat Frida en ik bij de verjaardag van Mary-Anne (de vrouw van het het verlovingsfeest waar ik toen de foto's bij gemaakt heb) gaan helpen met de hapjes en de drankjes, maar ik weet niet of alles helemaal doorgaat als er een cycloon overkomt. We gaan het meemaken. Door de weersomslag hebben we volgende week 'extreem lage temperaturen' hier in Perth, rond de 24-25 graden. Lijkt nog steeds veel, maar het is toch een afkoeling van meer dan 10 graden.

Ik hou jullie op de hoogte en ik zorg ervoor dat ik hier niet de heuvel af waai! :) En hou jullie email inbox in de gaten, over een uur of 3 hebben jullie de film binnen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 9740

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: