The Powerstation - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu The Powerstation - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

The Powerstation

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

27 Februari 2015 | Australië, Perth

De afgelopen dagen zijn we een aantal keren naar The Powerstation geweest. Dit is een complex waar tot 20 jaar geleden elektriciteit opgewekt werd. Het gebouw is nu sinds 20 jaar verlaten en het is door de graffiti artiesten overgenomen. Alle ramen zijn aan diggelen, er zijn geen deuren meer, alles is volledig geruïneerd maar het is op een hele andere manier een prachtig gezicht. De foto's maken dit meer duidelijk hopelijk :)

Michael en ik zijn er eerst heen geweest omdat ik het gebouw nog nooit gezien had, maar fotograaf als ik ben zag ik meteen dat het een geweldige locatie zou zijn voor een fotoshoot. En nu is een vriend van Michael een hele goede fotograaf hier in Perth en samen met hem hebben we besloten om een aantal professionele modelfoto's te maken in het gebouw zelf. Ik heb de foto's nu op de computer staan en ik heb er 1 van grof bewerkt zodat jullie een indruk krijgen van wat we hebben gedaan, maar het was ongelooflijk tof om te doen. De rest van de foto's wordt door de fotograaf bewerkt en die krijg ik binnenkort (zodra ik ze heb komen ze hier ook op te staan).

Het wordt steeds beter en beter hier :)