Changes ahead! - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Changes ahead! - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Changes ahead!

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

10 Februari 2015 | Australië, Perth

Even een korte update over de afgelopen dagen (en het bijbehorende gebrek aan reisverslagen). Zoals de meesten van jullie wel mee hebben gekregen heb ik besloten om na een niet al te fijne behandeling van de moeder op te stappen bij deze familie. Ik wil deze ruimte niet gaan vullen met uitgebreide details, maar vanaf volgende week dinsdag verhuis ik naar de andere kant van de rivier hier in Perth (ongeveer 10-15 minuutjes hier vandaan). Ik ga hierna niet verder als au pair en het is een fijn vooruitzicht om alle kirrende moeders met krijsende baby's op de speelplaats achter te kunnen laten. Ik heb morgen nog een vrije dag en daarna heb ik van donderdag tot en met maandag Grace full-time, gezien de ouders dan op een Valentijnsvakantie gaan. Zodra zij terug zijn verhuis ik.

Over de rest van de afgelopen dagen: ik heb helaas helaas afscheid genomen van Suzanne (Nederlandse au-pair vriendinnetje). Op zondag zijn we nog met z'n allen uit geweest om te vieren dat we een super leuke tijd hebben gehad en gisteravond vertrok haar vlucht. Ze is inmiddels aangekomen in Indonesië waar ze nog een week blijft, waarna ze terugvliegt naar Nederland. Super jammer dat ze weg is, zij is degene die me Perth goed heeft leren kennen. Ik ga haar missen maar ze komt zeker ook weer terug :)

Verder heb ik gisteravond opgepast bij een nieuwe Nederlandse familie hier, niet heel spannend maar goed, toch maar even meedelen. Ik heb na het vertrek van Suzanne naar het vliegveld de trein naar het strand gepakt en heb heerlijk bij de zonsondergang wat geknutseld avondeten genuttigd, onder de gezellig aanwezigheid van een erg aanhankelijke meeuw. De familie waar ik moest oppassen woont op steenworp-afstand van dat strand dus was het voor mij de uitgelezen kans om nog even van die mooie zonsondergang te genieten :)

De komende dagen zijn voor mij erg druk gezien ik Grace full-time heb voor 5 dagen, maar ik ga proberen nog steeds alles bij te houden! :)

  • 10 Februari 2015 - 15:39

    Rieks Rozeman:

    Oeps,
    even schrikken dat je vroegtijdig verplaatst. Hopelijk gaat het goed met je? We lezen trouw de verslagen en hebben de indruk dat je toch een beetje " in paradise" bent. Geniet er lekker van

  • 12 Februari 2015 - 06:29

    Mieke Rozeman:

    Zal jullie even een meer uitgebreide mail doen, maar geen zorgen hoor, alles is nog steeds helemaal prima hier! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 9663

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: