Verlovingsfotografie :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Verlovingsfotografie :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Verlovingsfotografie :)

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

31 Januari 2015 | Australië, Perth

Zoals jullie denk ik wel mee hebben gekregen was ik voor gisteravond gevraagd om de foto's te maken van het verlovingsfeest van een kennis van de familie van Suzanne (au-pair) hier. Dus zo gezegd zo gedaan: gewapend met mijn opgeladen Nikon en ruimte voor 2.500 foto's op mijn geheugenkaartjes ben ik naar Breakwater Hillary's afgereisd (een fancy club op ongeveer 30 minuten rijden van hier). Het was een super leuke ervaring: ik kende praktisch niemand maar ik heb me de hele avond goed weten te vermaken. Iedereen was super aardig en doordat je iedereen een aantal keer aanspreekt voor foto's weet iedereen al snel wie je bent en raak je eenvoudig aan de praat. De bruid en bruidegom-to-be waren heel enthousiast en ik ga zo meteen dan ook druk aan de slag met het uitzoeken van de foto's. Vooral ook het rijden aan de rechterkant van de auto en de linkerkant van de weg (eindelijk) was leuk en eigenlijk is het doodeenvoudig. En ik heb maar 1x in plaats van het knipperlicht aan te zetten de ruitenwissers aangezet (gezien dat hier ook omgedraaid aan het stuur zit). Valt best mee! Vandaag werken is een beetje een domper gezien ik een krappe 5 uur geslapen heb, maar ik ga vanavond lekker op tijd naar bed en dan morgen nog 1 dagje en dan ben ik alweer vrij. Gaat goed komen :) .. Oja en het weer is helemaal stuk hier: het is nog steeds gloepersheet maar het is telkens bewolkt en het regent van tijd tot tijd. Lijkt wel wat op de Nederlandse dagen tijdens een hittegolf, ontzettend onaangenaam, gezien er ook geen zuchtje wind te bekennen is. Hopelijk draait het volgende week weer om :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 9724

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: