Gezocht: Nieuwe benen - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Gezocht: Nieuwe benen - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Gezocht: Nieuwe benen

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

26 November 2014 | Australië, Perth

Vandaag was mijn vrije dag en uiteraard was de weersvoorspelling uitgerekend vandaag bagger: regen, onweer en meer humorloze vooruitzichten. Ik had de tip gekregen om een fotografie tentoonstelling te gaan bezoeken, maar toen ik vanmorgen uit het raam keek leek het weer nog best aardig. Daarom mijn nieuwe plan: dierentuin. En hoe? Lopend. En dat was ver. Heel ver. Maar, klagen doen we niet: het was een super mooie tocht, heb weer ontzettend veel gezien. Dit keer meer bush/oerwoud dan stranden en palmbomen en dat is toch ook wel heel bijzonder. Ik ben in totaal een uur of 6 achter elkaar aan de wandel geweest met hier en daar een korte pauze om even wat water te drinken of om een foto te maken. Dus terwijl ik dit zit te typen voel ik nog steeds mijn benen gonzen en mijn enkels zien eruit alsof ik minstens 50 kg zwaarder zou moeten zijn. Net op het moment dat ik thuis weer over de drempel stapte barstte echter het voorspelde weer los: krakend onweer en fikse regen wat waarschijnlijk wel tot en met morgen gaat aanhouden. De Australiërs zijn helemaal van de kaart want in November hoort het hier kurk- en kurkdroog te zijn. En heet bovendien. En momenteel is dat beide niet het geval. Voor mij niet zo erg: als rasechte Hollander werk je je ook wel door die buien heen (en die buien hier zijn gewoon warme douches, de temperatuur daalt niet onder de 28 graden, zelfs niet als het hoost). Niet zo erg dus. Morgen weer gewoon een werkdag, we gaan zien wat het allemaal gaat brengen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 9735

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: