Week 1 zit erop! - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Week 1 zit erop! - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Week 1 zit erop!

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

06 November 2014 | Australië, Perth

Echt waar, de tijd vliegt! Mijn eerste week zit er alweer op. Bizar, voor mijn gevoel ben ik net gisteren geland, maar aan de andere kant heb ik door de vele indrukken ook het idee dat ik hier al een hele poos ben. Nouja, dat terzijde: vandaag weer een nieuwe avontuur: de Australische dierentuin. Eerlijk is eerlijk: veel beter dan de Nederlandse dierentuin. Het is misschien niet zo groot, maar in Nederland zitten bijvoorbeeld de kangoeroes achter slot en grendel terwijl ze hier gewoon door de hele dierentuin heen huppelen. We zijn niet zo lang geweest, meer om even een indruk te krijgen, maar ik heb nu een unlimited zoo-pass waarmee ik de rest van mijn verblijf hier gratis naar binnen kan :) .. Dus ik ga zeker nog wel terugkomen. Ik heb een paar snelle foto's gemaakt die ik bij dit verslag toevoeg, maar er volgen dus nog meer (misschien over een paar weken). Wat wel opmerkelijk is, is dat de dieren waarvoor wij in Nederland naar de dierentuin gaan (o.a. papegaaien, ibissen, varanen) hier net als mussen en duiven in het wild aanwezig zijn. Vandaag heb ik verder vooral ook op Grace gepast, die op de een of andere manier behoorlijk hyper was. Uiteindelijk is het weer hier nu omgeslagen naar stormachtig, wat misschien/waarschijnlijk ook invloed op haar heeft gehad. Hopelijk is het morgen weer wat beter weer (moet haast wel, want voor zondag staat er alweer 33 graden op het menu). Morgen is weer dezelfde vrijdag als vorige week: ballet! Ik hou jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 9728

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: