Shoot numero dos :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Shoot numero dos :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Shoot numero dos :)

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

15 Mei 2015 | Australië, Perth

Vandaag heb ik de shoot gedaan voor Source, de kledingboutique in Fremantle. Vanmorgen op tijd opgestaan en om half 11 ging het los! Ik denk dat we rond de 50 verschillende outfits hebben gefotografeerd, echt lopende band werk dus :) .. Het was weer een heel gezellig team en een mooie locatie om te shooten :) .. Ik krijg de foto's allemaal asap (zondag worden ze waarschijnlijk al voor een groot deel bewerkt). Ik heb een paar backstage foto's aan het verhaal toegevoegd voor een impressie van vandaag :)

Morgen en overmorgen gaat het hier stormen dus dan waarschijnlijk wat makkelijk binnenhuis werk. Na het weekend zakt de temperatuur onderuit en dan begint het hier naar winter te neigen, dus ik denk dat ik vandaag de laatste mooie zonnige dag heb meegepikt. We gaan het zien :)