Pinnacles :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Pinnacles :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Pinnacles :)

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

01 Mei 2015 | Australië, Perth

Vandaag zijn we met onze geweldige deuken-auto naar de Pinnacles gecruised. Het is een goeie 2,5 uur rijden, maar het is 1 lange weg naar het noorden en het enige wat je tegenkomt zijn een stel platgereden kangoeroes langs de weg. Het was vandaag gelukkig weer prachtig mooi weer en er stond niet al te veel wind. Dat maakt de 5 km wandeling door het nationale park natuurlijk een stuk aangenamer, al was het einde wel erg warm. Het was fijn om weer lekker buiten te zijn en de auto (geleend van Frida) heeft het goed volgehouden. We zijn op tijd weer naar huis gereden, omdat de kangoeroes voornamelijk tijdens de schemering voor de auto's hoppen. En better safe than sorry, dus rond een uur of 2 zijn we weer over de lange weg teruggereden.

Nu is het lekker een duffe avond en morgen wordt het hopelijk ook weer zo'n mooie dag, en dan wordt het een dagje bakken aan het strand (oh wat een nare herfst, bah! ;) )

De tijd vliegt echt voorbij, morgen is Pierre hier alweer een week! En in 1 van mijn eerdere verslagen staat dat ik op 23 mei terugkom, maar dat klopt niet! Ik land op zondag 24 mei half 9 's ochtends op Schiphol. En dat is al over 3 weken!