Birthday Girl! :) - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Birthday Girl! :) - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Birthday Girl! :)

Blijf op de hoogte en volg Mieke

04 April 2015 | Australië, Margaret River

Jahoor, we zijn weer een jaartje ouder! :) Ik heb van een hoop van jullie al veel vroege lieve berichtjes gehad, dankjulliewel! Erg leuk wakker worden zo :) .. Ik heb voor vandaag niet zo veel plannen behalve uitslapen (wat al gruwelijk mislukt is), dus vandaar ook van mijn kant maar een vroeg berichtje :)

We zijn de afgelopen dagen erg druk geweest met het opknappen van één van de huizen hier (schilderen, zagen, timmeren je kent het), maar vandaag is lekker een vrije dag. Het is wel gek hoor, ineens jarig zijn de in herfst! Maar als het goed is wordt het vandaag nog steeds rond de 27/28 graden, dus altijd nog beter dan de Nederlandse lente (sorry jongens).

Anyway, ik ga een poging doen om de kookaburra's uit te zetten en nog een beetje uit te slapen, ik spreek jullie! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Margaret River

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 9643

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: