Onverwachtse nieuwe job! :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Onverwachtse nieuwe job! :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Onverwachtse nieuwe job! :)

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

28 Februari 2015 | Australië, Perth

En jawel, vandaag was weer een geniale onverwachtse dag. Vanmorgen zijn we op pad gegaan om een kast op te halen uit een huis van Michael dat hij net verkocht heeft. Op de terugweg zijn we even gestopt om een broodje te eten en naast onze broodjeszaak zat een leuk kledingboetiekje waar we even zijn ingegaan. Het was een heel schattig zaakje met prachtige zomerse kleding. Nu is het toeval dat Michael de echtgenoot van de vrouw achter de balie kende en aldoende raakten ze aan de praat. Ik was inmiddels druk aan het rondkijken en was voor de leuk een jurkje aan het passen en kwam op precies het goede moment het pashokje uit. De vrouw achter de balie (Melanie, Stefanie, iets, weetikveel??) kwam net de hoek om en vond het jurkje prachtig staan. Michael noemde daarop dat ik veel modellenwerk heb gedaan en ik ben daardoor gevraagd om de model te staan voor de nieuwe herfst/wintercollectie voor het boetiekje! :) Ik heb als dank vandaag al 5 prachtige jurkjes meegekregen die allemaal perfect passen en eruit zien alsof ze voor me gemaakt zijn. Er zullen binnenkort foto's van online komen (hopelijk morgen), want er zijn een aantal foto's in de winkel gemaakt vandaag die op de facebookpagina van de winkel gaan verschijnen :) .. Het is zo'n grote verrassing en zo leuk om weer eens te doen en het is betaald werk, dus het is een win win win win win win situatie :D ..

Morgenavond gaan we naar Nenah Cherry, een Zweedse zangeres hier in Perth waar we weer gratis kaarten voor hebben weten te krijgen. Volgende week gaan we op een trip naar het zuiden waar me beslist weer super geweldige avonturen te wachten staan :)