Les Misérables - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Les Misérables - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Les Misérables

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

04 Februari 2015 | Australië, Perth

Het was fantastisch, moge dat even duidelijk zijn. Gisteren ben ik met de moeder en oma naar Les Misérables geweest (als vervroegd verjaardagscadeau) en ik heb een onwijs leuke avond gehad. Ik heb de dag zelf gewoon gewerkt maar ik werd een uurtje eerder afgelost door de vader om me alvast even op te kalefateren voor de avond uit. Om half 6 zijn we richting het Crown Theatre gereden en hebben hier eerst gezellig gegeten. Om half 8 begon de show en het was beter dan ik het me had voor kunnen stellen. Uiteraard kende ik het verhaal al, maar het was voor mij heel spectaculair hoe ze alles zo echt overbrachten in o.a. het decor: de Franse revolutie, het gebruik van videotechnieken in de achtergrond, de zuiverheid van de stemmen van de acteurs, het was allemaal helemaal perfect. Het enige wat ik er zelf op aan had te merken is dat 1 van de hoofdpersonen een beetje te soft was voor zijn rol, ik had er zelf iemand anders voor gecast, maar verder was het helemaal tof, ik zou zo nog een keer gaan :)

Vandaag was mijn vrije dag en heb lekker van de zon genoten op het strand. Het weer is eindelijk weer zoals we het hier kennen: warm bij een strakblauwe lucht. Morgen moet ik weer werken en neem ik Grace mee voor haar eerste zwemles. Ben benieuwd! Updates volgen :)