Alweer een week geleden - Reisverslag uit Dunsborough, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Alweer een week geleden - Reisverslag uit Dunsborough, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Alweer een week geleden

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

15 Januari 2015 | Australië, Dunsborough

Ja, slecht, het is alweer een week geleden dat ik iets geschreven heb hier op mijn fantastische reisblog. Maar eerlijk is eerlijk: er is niet heel veel gebeurd om over te schrijven. Mijn werkdagen zijn allemaal vrij rustig en niet-veelzeggend verlopen. Mijn vrije dagen heb ik heerlijk in het park in de schaduw van een boom doorgebracht met mijn boek en mijn muziek, lekker even helemaal niks. En in deze kalmheid heb ik ook geen foto's gemaakt, maar er komen er nog genoeg, geen zorgen! :)

Nou heb ik natuurlijk niet helemaal niks beleefd. Afgelopen zondag ben ik met de fam. naar de bioscoop geweest om de laatste film uit de Hobbit-serie te zien. Was leuk, maar ik kan er nog steeds niet bij hoe ouderwets deze bioscopen hier zijn. Enfin, gisteren ben ik met de oudere kinderen hier naar een vriend van hun geweest om te zwemmen. En ongelogen: het huis waar we aankwamen was onbeschrijflijk. Ik voelde me alsof ik op een filmset belandde, zo grandioos, indrukwekkend, luxe, groot dat het was. Als jullie een impressie willen dan moeten jullie even op de link hieronder klikken. Nadat we gezwommen hadden in het zwembad met uitzicht over de oceaan hebben we een film gekeken in de thuisbioscoop (ja heus, het was echt abnormaal dat huis) zijn we naar huis gegaan en daarna was het voor mij ook gewoon bedtijd.

Laatste superleuke nieuwtje: de musical Les Miserables is on tour en is deze maand en de volgende hier in Perth voor een select aantal voorstellingen en als super vroeg verjaardagscadeau heb ik van de familie hier een ticket gekregen om de voorstelling te gaan zien. Gezien mijn verjaardag pas over 3 maanden is was ik helemaal verrast natuurlijk, maar op 3 februari staat de show gepland. Tof tof tof!! :)

https://www.google.nl/search?q=great+gatsby+house&biw=1366&bih=600&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=WlC3VNuRCKfImwXsrIL4AQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=great+gatsby+house+interior&revid=696435466

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Dunsborough

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 9672

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: