Rooftop Movies - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Rooftop Movies - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Rooftop Movies

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

08 December 2014 | Australië, Perth

Na meer dan 5 dagen ziek zijn was het dan gisteren weer tijd om iets te ondernemen (ik ben nog steeds niet helemaal fit, maar anders wordt het ook zo'n suffe boel). Dus ben ik gisteravond met Suzanne (de andere au-pair) naar de rooftop movies geweest. Dat is een bioscoop op het dak van een hoge parkeergarage, waar je uitzicht hebt over de hele binnenstad van Perth. Je pakt gewoon een zitzak op een strandstoel en gaat lekker onder een deken een avondje film kijken. De foto's zijn van erg slechte kwaliteit want ze zijn met telefoons gemaakt, maar het geeft wel een beetje een indruk van de super leuke sfeer: er staan caravans, palmbomen en er is sfeerverlichting, allemaal in de open lucht en op grote hoogte. Echt een hele leuke avond, gaan we absoluut vaker doen :)

De familie is inmiddels weer terug uit Dunsborough en nu is ook Grace geveld door de ziekte-golf. Ze heeft met haar gehoest en gekuch de hele familie het hele weekend wakker gehouden en iedereen is dus met dikke wallen en een vrij wankel humeur teruggekomen. We gaan zien hoe deze week vorm gaat krijgen, maar we slaan ons er wel doorheen! Hopelijk is iedereen weer helemaal fit voordat we naar Bali vertrekken (op de 25e). Maar dat zal zeker wel goed komen :)