Ziek. Zieker. Auto - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Ziek. Zieker. Auto - Reisverslag uit Perth, Australië van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Ziek. Zieker. Auto

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

06 December 2014 | Australië, Perth

Ja hoor, in Australië kennen ze het ook: ziek zijn! En gezien mijn biologische klok nog steeds denkt dat het december is (en daarom winter) , was het blijkbaar nodig om vanaf afgelopen dinsdag/woensdag eens goed ziek te worden. En ik ben er nu (zaterdag) nog steeds niet vanaf. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar op de bank gelegen en veel geslapen, mijn keel was ontstoken en mijn stem is daardoor volledig verdwenen, de koortsvlagen hebben toegeslagen en er heerste voornamelijk een algehele malaise. Het gaat vandaag gelukkig weer een stuk beter, geen koorts meer en veel minder narigheid, maar mijn stem klinkt nog steeds als een puberende jongen met de baard in de keel: niet zo gezellig dus. De familie is dit weekend in Dunsborough maar ik ben verstandig genoeg geweest om niet mee te gaan, want anders blijft het alleen maar slepen. Dus ik ben dit weekend lekker aan aan het bijkomen en aan het hopen dat mijn stem weer de oude gaat worden.

Het goede nieuws: ik hoef geen nieuwe benen te kopen (zie eerder reisverslag), ik heb wielen gekregen! (zie foto). Wielen in de vorm van een supercoole nieuwe Fiat 500. Ik heb zonet mijn eerste rondje aan de linkerkant van de weg gereden en het was een hele ervaring. Het aan de linkerkant van de weg rijden is niet het ingewikkeldst, je moet er vooral aan wennen dat je zelf aan de rechterkant in de auto zit en dat je de bochten dus iets anders ingaat dan in Nederland. Maar enfin, ik ben geslaagd voor mijn eerste testrit en ik ga vandaag en morgen nog een paar oefenrondjes maken om er wat meer feeling mee te krijgen. Voor de rest staat er voor mij niet veel meer op het programma dan beter worden en hopen dat ik volgende week weer goed aan de slag kan en weer nieuwe avonturen op kan gaan zoeken. Maar met mijn nieuwe wielen moet dat absoluut goed gaan komen :) Ik hou jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 9644

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: