Aangekomen in Perth! :) - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu Aangekomen in Perth! :) - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mieke Rozeman - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Perth! :)

Door: Mieke Rozeman

Blijf op de hoogte en volg Mieke

30 Oktober 2014 | Nederland, Meppel

Dat ontzettend geweldige gevoel dat je na een lange reis op een bed kan neerploffen en even helemaal niks meer hoeft. Na een reis die in totaal ongeveer 24 uur heeft geduurd heb ik dat gevoel maximaal: schoenen uit, koffer in de hoek en even helemaal niks meer. Maar: wat ging hieraan vooraf? Even terug naar het begin van de reis: D-Day: 29 oktober 2014. Na 4 keer in de file te hebben gestaan zijn mama, Pierre en ik op Schiphol aangekomen, waar Steven (nogmaals sorry broer), al een poos stond te wachten. De koffer meteen maar meteen afgegeven (waar trouwens nog 12 kilo bij in had gemogen, oeps) en op zoek naar mams, die de auto geparkeerd had. Toen de super leuke verrassing van de dag: de afscheidsoliebol! (zie foto). Gezien ik met Oud en Nieuw op Bali zit en ze daar waarschijnlijk het concept oliebol nog niet hebben ontdekt, moest die nog voor vertrek even verorberd worden. Maar, de tijd tikte door en voor je het weet zwaai je nog een paar honderd keer en moet je dan toch echt naar de gate. Dat ging verder allemaal soepel en in het vliegtuig zelf was er ook niet veel loos. Ik zat gelukkig naast een niet-stinkende, niet-dikke, vriendelijke Ierse vrouw die toevallig ook naar Perth moest. Na 12 uur zitten (wat wonderbaarlijk eenvoudig bleek te zijn), overgestapt in Kuala Lumpur, nadat we eerst met een spectaculaire boog om een nog spectaculairdere (???) actieve onweerswolk vlogen. De vlucht van KL naar Perth heb ik eigenlijk niet echt meegekregen, heb de hele weg liggen slapen, wat erin resulteerde dat ik eigenlijk vrij uitgerust uit kon stappen in the land down-under. Na een interview met de douane, een strip-search naar verboden wapens en een uitgebreide besnuffeling door de drugshonden mocht ik dan toch het land binnen, hoezee! :) Ik werd opgewacht door de familie Bellerby die met de auto via de school van Grace reden waar we haar hebben opgehaald. Thuis aangekomen even een rondleiding gehad: super mooi huis, super mooie kamer en ontzettend lieve mensen (en hond en katten) om me heen. Meteen aan de slag gegaan met het decoreren van het huis voor Halloween morgen (foto's volgen). Daarna alvast met Grace wat gegeten, haar in bad gedaan en naar bed gebracht (gaat gelukkig allemaal heel goed!). Maar, nu ben ik toch echt wel een beetje gaar, dus ik ga nu maffen, morgen komt er weer een update. Dag 1 in Perth: meer dan geslaagd! :)

Tags: aankomst, Perth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meppel

Australie 2014-2015

Perth adventure!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2015

The last one

22 Mei 2015

De laatste dag

15 Mei 2015

Shoot numero dos :)

14 Mei 2015

Shoots! :)

12 Mei 2015

De laatste loodjes
Mieke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 9695

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 April 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: